Obserwatorzy

piątek, 8 marca 2013

Karmelowe szaleństwo.

Cześć, dzisiaj gdy już sie wydawało że nic gorszego mnie nie spotka, dostałam paczuszkę ze sklepu callitspring na którą czekałam zaledwie 4 dni. To miłe że kurierzy potrafią się w zupełnością przedterminowo wywiązać z obietnicy poprawić humor w taki beznadziejny dzień. Moda zmienia się bardzo szybko i niemal co sezon projektanci i styliści wciskają nam swoje nowe pomysły. I ja padłam ofiarą modnego stylu. Co sądzicie o butach, są warte zachodu ?





xoxox Karolina

30 komentarzy:

  1. "Moda przemija, styl pozostaje" ( Coco Ch. ). Buty tragiczne, w sam raz dla dresiar.Nie wiem, kto takie szkaradzieństwo zaprojektował, ale miał gorszy dzień. A małolaty podchwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  2. są boskie, dosłownie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. buciki śliczne ;-) kolor świetny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są śliczne:)
    Niestety ja jestem nieco za wysoka na takie..
    :(

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty :) również obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne, sama przymierzam się do zakupu butów w tym stylu tylko, że ja szukam czarnych albo jasny brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są !! ;)
    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli mam być szczera nie podobają mi się,ale o gustach się nie dyskutuje :)
    Zapraszam
    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne są te buciki, mi się marzą Air max-y :)
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  10. wyniki konkursu już na blogu!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne buty:) Skradły mi serce! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę ,że są wygodne i pasują do wielu stylizacji;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sneakersy są świetne! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne :) Cudnie wyglądają w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobne :) Tylko niebieskie, megaaa wygoda <3

    OdpowiedzUsuń
  16. o tak, sa swietne i baaaaaaaaaardzo wygodne :) ja wole czarne (ech, ja taka 'uniwersalna') ale te sa przepiekne :) w sumie to te trampki lubie w 3 kolorach - granat, czern i taki karmelek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + no i fakt, zakupy potrafia poprawic humor czlowiekowi :D

      Usuń
  17. piękne;)

    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam identyko tylko, że czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten model akurat jako jedyny chyba podoba mi się z tego typu butów :) Sama myślałam nad czarnymi ;) Czekam na jakieś stylizacje z nimi!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń