Obserwatorzy

czwartek, 28 lutego 2013

Today I am Princess Leia .

Ciągle pada, pada idealna pogoda na naukę ! Tak bardzo chciałam by posty, stylizacje pojawiały się codziennie jednak to niewykonalne ,nauka i chłopak poświęcam im cały mój wolny czas, dlatego wpadłam na pomysł i zaproponowałam mojej przyjaciółce pojawianie się tutaj na blogu bardzo często na nadrabianie zaległości, jednak bez obaw blog pozostaje bez zmian a notki będą się tutaj pojawiać częściej, co o tym sądzicie ?
Macie jakieś nie zawodne sposoby na naukę, na szybsze zapamiętywanie lub po prostu na niezły sposób ściągania ? :D




sukienka: topshop
naszyjnik: Forever 21
pierścionki: new look, h&m , funkyshop

43 komentarze:

  1. ten duży pierścionek niebieski piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. brwi to Ty masz cudowne :* świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sposób na naukę? Najpierw określi czy jesteś wzrokowcem, "słuchowcem", czy "kinetykiem". Ja uczę się wzrokowo i kiedy przepisuję :P
    Spódniczka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz świetnie:) genialny naszyjnik:)
    obserwuje:)
    karolilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super dodatki <3 I spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz piękną urodę:) cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny naszyjnik *.*
    Ładną masz twarz : )
    Również Obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Na twoim przykładzie świetnie widać, jak biżuteria dopełnia stylizację:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ! świetna stylizacja i ten naszyjnik ! również obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia i idealna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja cudna,a jeśli chodzi o ściąganie wsadź sobie kartkę z ściągą do przezroczystego długopisa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne :D
    Zapraszam na mojego bloga , zaobserwuj ,skomentuj oddzwięcze się ♥ ♥
    www.oliwiaa-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję bardzo <3 Wspaniały kolor na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja przyklejałam sciagi pod spódnice, żaden nauczyciel Ci tam nie zajrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie masz genialne brwi! :o obserwuję również :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naszyjnik boski.♥

    obserwuję.
    karoo-kaaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. łooo :) świetny post, !!!
    ps.. mam podobnie :D

    obserwuje i Zapraszam DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ojeej! cudownie!!! świetnie wyglądasz! wszystko bardzo mi się podboba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. masz genialne brwi ! :O <3 a sukienka z topshopu, to nie dziwie sie ze taka piekna *.* B.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjęcia, świetne pierścionki! ;3 Ja jak chcę się czegoś nauczyć to robię notatkę i potem to czytam zamiast czytać 5 stron tematu w książce :D Pozdrawiam! ;))

    http://ofcpatty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki naszyjnik!!!!! Poproszę takiiii <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  23. wow świetne połączenie ubrań ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuje :)
    Sliczna z ciebie dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz ! :D

    Co do nauki,to ja zawsze na głos w kółko czytam tekst,a po kilku razach cudem jest to że już to umiem. A na ściąganie nie mam jakichś niezawodnych sposobów,ale po prostu pod sprawdzianem chowam ściągę . xD

    OdpowiedzUsuń
  26. ładna spódniczka ^^ podoba mi sie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz :) Świetny naszyjnik :))

    OdpowiedzUsuń
  28. ostanie zdjęcie jest BAJECZNE!<3 B.FAJNE UJĘCIE<3
    Jakiej KREDKI do brwi używasz kochana?:)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś taka piękna ..;c
    +Obserwuję i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń